zondag 31 maart 2013

EERSTE PAASDAG 2013. 31 MAART.
Ik kan me herinneren van vroeger, dat mijn Moeder me met Pasen een zomerjurkje aandeed en witte kniekousjes erbij met lakschoentjes natuurlijk.
Ik denk dat Carla zich dat ook nog kan herinneren. Jan een overhemd met stropdas en een vestje, korte broek en ook kniekousen met lakschoenen. Volgens mij zijn er nog fotoos van.
Kan je je dat voorstellen met dit weer.
Het blijft winter.
De ochtend begon met stralend blauwe lucht, maar af en toe toch weer sneeuw gezien.
Gelukkig kleden we nu de kinderen naar het weer en niet naar de seizoenen. Je zou dood gaan.
En Gerard weet die dat nog?
Ik ben blij met mijn hobbies. Heb tenminste veel te doen.
Wim heeft vanmorgen uit verveling de badkamer een goede beurt gegeven.
Ik zou wat vakantiespullen opzoeken, maar de caravan komt niet voor volgende week dinsdag. Heeft dus nog geen haast.
Ik heb weer een paar kaarten gemaakt en ben weer aan een opkikkertje bezig.
Vanavond bij Hans en Marja eten.
Morgen eten we grote garnalen vooraf met knoflook, pepers en gember in olijfolie.
En ik heb als hoofdgerecht een guiche en witte asperges met ei en ham erop.
Het korfbal was gisteren geen succes voor TOP. Zij moesten winnen van Blauw Wit Amsterdam om vierde te worden en dus naar Ahoy te kunnen gaan.
Ze lieten zich gewoon wegspelen. Wat was dat een sloom gedoe. Hans wisselde Tim zelfs, die bakte er weinig van. irritatie alom bij TOP. Jammer. Iedere wedstrijd samen met Mick Snel  de sterren van de hemel spelen en op het moment supreme het af laten weten. Zenuwen ???? Vast en zeker.
Zal het blog maar weer opvrolijken met een mooie kaart.


2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger werd je met pasen op zijn PAASBEST gekleed. Nu (1e paasdag) zou het geen pretje geweest zijn. Vorige verwijderd zat taalfout in!

    BeantwoordenVerwijderen