zaterdag 16 maart 2013

ZATERDAG, 16 MAART 2013.
Een gezellige week achter de rug.
Nieuwe blogvolgers erbij. Het zijn er al meer dan 60.
Het was de gehele week erg koud met volop sneeuwbuien. s Nachts vroor het weer behoorlijk. Omdat we het een te koude wind vonden om buiten te wandelen, kwam Wim op het idee we gaan wel een poos wandelen in Ikea. Het was daar alleen heel erg druk. Heel veel donkere medelanders, die komen met Familypas allemaal af op het ontbijtje van 1 euro en de gratis. koffie,.Afijn wij hebbenalle afdelingen doorlopen en ook een kop koffie genomen, uiteraard ook op familypas.s Middags kwam Eneco, daarom gingen we niet ver weg, alles voor de nieuwe HR ketel opmeten en fotograferen.
s Avonds is eerst Rufus geweest, die heeft de laptop beveilig.d, later bij een wijntje kwam ter sprake, dat hij een draaibankje had gekocht op marktplaats, he marktplaats dacht ik, en vroeg, heb jij een goede fiets. Neen was bij de TU door een doorslippende chauffeur total loss gereden, en Wim is eindelijk zijn fiets kwijt.
Woensdagmorgen had ik een ongelukje met een kop koffie, de la dreef, wist niet dat er zoveel koffie in een kop zat. Jammer van een kerstkaart. Gelukkig had ik mijn fototoestel en steunboekjes al weggeruimd.
Vrijdag, 15, maart. Heel leuke reakties gekregen op mijn verjaardag gisteren. Twee E-cards van Fieke en Jaapen Wout en Tineke, felicitaties via E mail, van Paul,Tineke, Wybo, Ginette uit Heerhugowaard. Heel vee; felicitaties via Email, SMS van Hans, Marja, Ron, Tim, Sanne en Carla.
Helaas kwam Carla voor niets. Heeft 2 maal gebeld, maar bel boven stond uitgeschakeld. ?????
Wij waren alletwee boven, was bed aan het verschonen.
We kregen heel veel SMS-jes en telefoontjes uit Apeldoorn, Maassluis, Velp, Den Haag, Heemskerk,Co, (die een hele mooie kaart had gestuurd) Kaarten van Arjon en fam, van Nicky en Piet, Jan en Janny (waren verhinderd) Alie en Leen.
s Morgens waren Toos, Rina en Vito er.
Van Toos een bak narcissenbollen, van Vito een Bak blauwe druifjes en van Rina 2 puzzelsudoku's en het blad "Helden". Van Wim had ik het tafeltje met 2 stoeltjes voor en een bos rozen, van Linda 2 bossen tulpen en een aantal kaarten.De Wim s morgens om 7.30 op bed gaf met mijn ontbijt.
Zondag komen de jongens allemaal aan het eind vande middag en Wim gaat dan Chinees halen in de Griegstraat. Volgens velen - en ook wij - de beste Chinees van de omgeving.
Voor het toetje halen we roomkwark, liefste toetje van Tim, Vito, Sanne. Vroeger brachten we dat altijd mee aan het eind van de vakantie uit een supermarkt bij Parijs vandaan. Dat kan niet meer, maar ik  vind deze net zo, zo niet lekkerder.
Uiteindelijk kreeg ik 34 facebookfelicitaties en van 35 volgens een email met gelukwensen en de wens een goede beurs voor zaterdag in Den Hoven.
Zaterdag 16 maart. Leuke beurs gehad in Den Hoven. 45 kaarten verkocht. Leuke nieuwe bloggers ontmoet uit De Lier, Maassuis, Vlissingen (Koudekerke,) HendrikIdo Ambacht, Maassluis,Vlaardingen,
Ja, dit bloggen bevalt mij goed.

1 opmerking:

  1. Zo, dat was wederom een drukke week! Maar vooral gezellig!
    Nu maar hopen dat de lente weer eens van zich laat horen!

    BeantwoordenVerwijderen