zondag 24 maart 2013

ZONDAG, 24 MAART 2013.
De kou heeft werkelijk een dieptepunt bereikt. Ik waai zowat de kamer uit met die oostenwind pal op het keukenraam. Dan hebben we nog dubbelglas. Ik moet met een oostenwind en kou nog altijd aan het Mouterpad denken. Op die noordoostenhoek aan de Raamstraat was het altijd of de wind binnen was.
Dan hebben we nog geen klagen.
De kachel staat echt de hele dag te loeien en nog voel ik de trek.
Volgens weerkundigen voelt het vandaag buiten aan als - 16 o. Er ligt veel sneeuw in Zeeland en de stranden zijn spierwit. Witter dan in Spanje, dat wel, maar zooooo koud. Brrr.
Ging donderdag bij het uit bad stappen door mijn rug. Wist niet goed hoe of ik in de auto moest komen en iedere hobbel was een ellende. Een scheut van pijn in het bekken.
Bij Co kon ik bijna niet gaan zitten. Eerst maar 2 pijnstillers genomen. Allengs zakte het wat.
Maar toen ik de auto om 1 uur in moest was het een kruis. Het ging bijna niet. En je moet het zelf doen. Wim wilde wel helpen, maar dat gaat niet. Alleen maar been de auto intillen hielp wel.
Thuis een poos op bed gaan liggen en mijn oefeningen doen , nog 2 pijnstillers en s middags ging het wel weer.
Maar zaterdag bij het boodschappen doen, ging het weer niet. Wat een ellende.
Kon echt niet naar Fortuna, de laatste wedstrijd van Barry in Delft. Baalde flink. Maar kon nauwelijks zitten of staan. Dan maar op Twitter volgen.
Fortuna had een superslechte eerste helft, totdat Thomas en Barry van tegenstander ruilden, toen was het gebeurd. Van 9-16  achter kwam het op 16-16 en toen er op en er over. gewonnen met 30-25.
Ook TOP had het na de 1-0 van Tim erg moeilijk, maar toen het ging draaien, met prachtige acties, zoals ik las op de KNKV site - met 10 doelpunten van Tim en 8 van Mick Snel, werd het 30-19. En voor TOP komt toch de play off in het verschiet.
We hopen maar dat ze as zaterdag van Blauw Wit winnen. Moet kunnen.
Vanmorgen weer opgestaan met die rot rugpijn. Door een verkeerde houding komt er een tweede pijnplek bij. Hoop maar dat de pijnstillers snel helpen.
Heb gisteren nog wel een leuke kaart gemaakt.


Dit is de blauwe voorjaarskaart van vrijdag.



En dit is de oranje kaart van zaterdag.
Veel verschillende kleuren oranje, maar toch wel een leuk geheel.

Wat een schaats- en ander sportweekend. Ireen , Sven en Jorrit goud en/of zilver.
de ploegen dames en heren alletwee goud. Met 13 medailles totaal staat Nederland er 8 voor op het volgende schaatsland. Super toch.
En de turners Juri van Gelder, brons en de slechts 17-jarige Noel van Klaveren zilver en brons. is ook keigoed.
Ik doe met nog een kaart mee aan een challenhe van de Dutch Card Lovers.
Het zijn voor een ander - maar- hobbyboekjes of zo die je kan winnen, maar ik doe meer mee voor de eer.
De volgende kaart doet daar aan mee.


Als je door klikken de kaart vergroot, zie je hoe apart het papier en lint is.

1 opmerking:

  1. En het weer helpt ook al niet mee!!
    Leuke kaartjes gemaakt. Daar is het goed weer voor!Wees maar blij dat je die hobby hebt!

    BeantwoordenVerwijderen