zondag 10 maart 2013

ZONDAG, 10 MAART 2013.
Vrijdag was het nog redelijk weer. We hebben eerst wat hobbyspulletjes gekocht bij de Boekanier en Action in de Boogaard en daarna in de zon op het terras van La Place een broodje gegeten. We hadden nog een bon voor twee flutes met koffie voor negen euro.
Had er een plastic zakje bijgevraagd. Was zo'h groot broodje dat eet ik niet op.
Er zijn bij mijn kaartenblog al 58 volgers, en er is een kaart uitgezocht en op een site geplaatst.
Ik zal hem hier even uploaden.
 
.Het is wel een lief kaartje he?

ZATERDAG, is Wim s morgens bij Jazz gaan kijken. Ze won en ze maakte maar liefst 4 doelpunten. Carla is  s middags een poos geweest. Was gezellig.   Ze heeft me proberen te helpen. Ik heb op de computer de pictogrammen op het voorblad weer terug, maar mijn andere bladwijzers zijn weer weg. Raar he ?????????
s Avonds speelden Fortuna en TOP in Sassenheim een belangrijke wedstrijd. Ik heb het op Twitter gevolgd rn het was een gelijk opgaande wedstrijd, alhoewel TOP er bv 6 achterelkaar scoorde en Fortuna niets en dan Fortuna weer 7 maal en TOP niets. Tim maakte in de laatste minuut 27-27, maar 3 secondes voor  tijd maakte Marcel Segaar er toch weer 27-28 van. Jammer voor TOP, geluk voor Fortuna natuurlijk. De 2e plaats met recht op kruisfinales en Ahoy blijft in zicht.
Tim scoorde 8 maal. Excelsior 1 speelde zich veilig maar de A1 van Fortuna was ongeslagen en kon bij PKC zelf bij een klein verlies de kampioensvlag hijsen. Het draaide totaal niet en er werd met 3 doelpunten verschil verloren. Nu moeten ze 23 maart van DOS 46 A 1 winnen, om alsnog naar Ahoy te kunnen gaan.  ZONDAG, even bij Hans voetbal gaan kijken AJAX was life , maar ik vond er niet veel aan. Kan ik beter niet meer doen. Wim kan beter alleen gaan. Ik kijk liever schaatsen, en daar heb ik gisteren ook echt van genoten.
Na het fraaie weer van dinsdag tot en met vrijdag met 14 - 16o is het weer ingekakt. Het sneeuwde vandaag weer in Drente en het hoge Noorden. Er viel daar ook ijsregen. Hier heeft het gisteren ongenaakbaar geregend. De tuin stond zowat blank. De regen had het Malieveld in Den Haag in een modderpoel veranderd, en dat was niet handig, want vandaag werd daar de City-Pier-City loop gehouden. Marja l;iep de halve marathon ook weer. Ze hoopte onder de 2 uur  te kunnen lopen. Ze startte in de 2e groep pas.
Het was vandaag hier weer -1o. Maar door de koude harde wind voelde het echt aan als  - 10o .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten