dinsdag 9 april 2013

DINSDAG, 9 APRIL 2013.
Vito wordt 19 jaar vandaag.
Gisteren is hij langs geweest om te helpen tent e.d. van caravan in de auto te leggen en ik ben bezig om op mijn gemak alles in te ruimen. Bedden opmaken moet in vieren, ik ben te gauw moe. En zo gaat het ook.
Het is redelijk weer geweest, zat, zon en maandag. Veel buiten kunnen zitten, wandelen langs fietspad Kijkduin en de tuin wat onkruidvrijer maken.
De wind bleef koud, maar met de zon er bij was het te doen. 10o ongeveer.
Van Carla bericht ze stonden in de buurt van St Flour, het regende en sneeuwde en was koud. Ook in Noord Frankrijk hadden ze sneeuw gehad. Gauw naar Spanje.
Ik heb op mijn andere blog 69 volgers en redelijk veel mail iedere keer n.a.v. kaarten of verhalen.
Er doen veel kaarten mee aan challenges, maar nog niets gewonnen.
Veelal is dat loten en daar moet je geluk bij hebben. En net zoals Gaston hier nooit aanbelt, zal dat belletje ook wel niet rinkelen voor mij.
Maar maakt niet uit. Ik heb er zelf lol in.
Vanmorgen leek het of de zon nog even wilde, maar mijn hele beddenwas hing aan de lijn buiten en Wim was precies op tijd uit fitness thuis, helemaal droog, en het begon net te regenen.
Nu boven weer bezig om alles weer op te maken. tot juli. Dat is wel lekker lang.
Net Henny Meerdink aan de telefoon. Die hebben de vogel Kobus moeten wegbrengen, terug naar de dierenwinkel. Schoonmaken gaat niet meer. en Hinke mag niet op haar knieen, dat was nog voor Henny. Hij kan Kobus ook niet meer hebben op zijn armen etc. Te veel last.
Dus Kobus zit op stok in de dierenwinkel en heeft lol voor tien daar. Die is daar zo verkocht. Die kletsmajoor. Als er iemand tegen hem praat, slaat hij zijn vleugels op en zingt : Kobus gaat dansen, etc.
Die man uit de winkel is bere-enthousiast over hem.
Verder geen nieuws.
DONDERDAG, 11 APRIL 2013.
Nog steeds is het niet echt voorjaarsweer. Het heeft de gehele nacht en ochtend geregend.
Even zag je een zonnetje, maar dat is weer verdwenen.
Gisteren kwam Tim nog even langs. Hij baalt nog steeds, dat ze Ahoy - al was het om 3e en 4e plaats - doordat hij zo slecht schoot, niet hebben gehaald.
Het was gezellig. Hij heeft soms weken dat hij 50 uur werkt, heeft het prima naar zijn zin tegenwoordig. Heeft een andere baas. En daar klikt het gelukkig goed mee. Was eerst even wennen.
Hij gaat eind juli naar Hans en Mar in Italie (Pisa) vliegen en blijft daar een week, op uitnodiging van Hans en Mar. .
Vandaag was Hans er, tussen 2 stagebezoeken door en zij hebben er ook zin in. Lekker eten en leuke dingen doen met elkaar.
Daisy was hard aan het studeren zeiden ze allebei. Nog een jaar en dan is zij klaar.
Sanne gaat zaterdag met Nathalie een weekje naar Egypte. Mark van Bommel brengt hen weg. (vriend Nathalie) Sanne stuurde nog een mail en SMS. Heeft het druk.
Wij hebben de boodschappen voor het weekend binnen, en als het nu droog is morgen.??
Hans komt zaterdag met de andere fiets en hij komt de tent opzetten. Het wordt zondag ????? 20 o.en zon.
                                                    ================================
Ik heb op mijn andere blog een volgster uit Portugal  erbij. de 70ste.

1 opmerking: