woensdag 3 juli 2013

Prijs voor Leny

WOENSDAG, 3 JULI 2013.

Vandaag een geweldige opsteker gekregen op mijn werk bij het kaarten maken en bloggen
10 dagen geleden ongeveer heb ik meegedaan met het maken van Vintagekaarten op het blog van WLVC.
Daar heb ik bewondering uitgesproken over al die dames , die steeds laten zien, hoe mooi het kaarten maken kan zijn

Diegene, die de maker is van WLVC is \\Plony en die heeft een enorm mooie deurhanger gemaakt en ons het volgende meedeelde op haar blog.


Ik wil graag mijn bewondering uitspreken voor het enthousiasme waarmee Leny, die toch al een behoorlijke leeftijd heeft , is gaan meedoen bij ons vintageblog. Ze geniet er enorm van geeft ze zelf aan en dat is dus waar het allemaal om draait.....plezier hebben in wat je doet en Leny weet op haar leeftijd heeeeel goed hoe dat moet. Fijn dat je erbij bent Leny en wij hopen nog heel lang van jouw creaties en je prachtige verhalen te mogen genieten. Dikke knuffel voor jou en als je je adres doorgeeft opapolloniadejong@hotmail.com dan is de deurhanger binnenkort voor jou.

Lieve groetjes van Plony. 

 die krijg ik toegestuurd met het  berichtje van Plony, waar Wim en ik allebei stil van zijn.

Gaaf nietwaar?





1 opmerking: