woensdag 5 juni 2013

WOENSDAG, 5 JUNI 2013.
Na het laatste weekend van Mei, zijn we in een hogedrukgebied terecht gekomen. Veel zon, alleen de temperatuur mag hoger worden en de noorden of noordoostenwind wat minder krachtig.
Tussen onze schermen is het zalig, badpak weer, maar er buiten brrr.
Zaterdag en zondag zijn we blauw van de kou geweest van het fietsen. Vooral zondag naar de Lidl in Hellevoetssluis, was op de terugweg met een ijzige zeewind tegen niet bepaald genieten.
We zijn halverwege aangeland bij Citta Romana, een prachtig bungalowpark, waar ze buiten op het terras loungestoelen hebben staan met zwarte dikke kussens. Daar had de gehele tijd de zon op staan schuilen en bij een kop koffie hebben we ons daar laten opwarmen voor de rest van de terugreis.
Vandaag de 7de dag met zon en prachtig blauwe lucht. Maar ook vandaag ben ik halverwege weer teruggegaan.
Wim is naar Oostvoorne gefietst voor een bak kibbeling. Ik vond het veel te koud. En ik had echt zulke goede plannen. Rond het Oostvoornse meer !!!! Maar neen ik zag het na een kilometer al niet meer zitten. Het was zo'n vlagerige wind, waardoor het leek of je alleen tegenwind had. Die nog koud was ook.
Wim heeft nog een paar plantjes meegebracht op de terugweg Begoniaas en vlijtige liesjes. We hadden nog een lege bak.
Heb gisteren nog een mooie trouwkaart gemaakt en voor morgen een Kerstkaart.

Ik maak nu af en toe s avonds kaarten De hele dag buiten in de zon maakt een beetje slaperig en ik heb er toch al veel  gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he luieren in het zonnetje. In Frankrijk voldoet het weer(tot nu toe) aan onze verwachtingen.Heerlijk en niet TE heet!

    BeantwoordenVerwijderen