zondag 13 november 2011

ZONDAG, 13 november 2011.


Donderdag, 10 november begaf door mijn toedoen de dubbeldo van Co het. Het had volgens Co bij haar al maanden geleden kunnen gebeuren. Het draaide niet soepel meer. Naderhand heeft Wim geprobeerd hem uit elkaar te halen, maar er is een tandwieltje stuk. Stukje van een tandblad afgebroken. ????
We zijn om 1 uur naar Rijswijk gereden, maar alle dubbeldo's uitverkocht. Na een broodje en koffie te hebben gegeten en gedronken bij La Plage in de Bogaard voor half geld (aktie), thuis geprobeerd een zaak te vinden, die er nog wel een had.En - wat je ver haalt is lekker - op de OudeLangendijk in Delft was er nog wel eentje. Reclame ook nog.
We kunnen weer aan de slag.
Wim had bonnen gekregen van Henk v Trigt o.a. voor Grieks Restaurant Olympia, en omdat volgende weken zulke dingen moeilijker worden, nu Wim na die operatie voorlopig niet mag autorijden hebben we ons zelf maar op een goedkoop Griekje getrakteerd.
Vrijdag recepten gezocht voor het etentje met Wil en Joop. De bladeren weer eens uit de tuin bij elkaar geveegd en boodschappen in Emerald gehaald.
Zaterdag naar de Makro voor de tonijn en mosselen en terwijl Wim s middags een eindje ging fietsen (ook dat kan een poosje niet meer) heb ik me op het 3 gangenmenu gestort.
Alles viel s avonds goed in de smaak. De mosselen zijn al bekend, maar ze waren dan ook weer super lekker; maar ook de tonijntartaar smaakte subliem. Het toetje was bolletje ijs met slagroom en kletskop, Ieder 2 aardbeiden met chocola er omheen, glaasje aardbeiensaus (gemaakt samen met wat frambozen) en een glaasje gesmolten chocoladesaus. Leonidas had daar perfect recrpt voor.
Heel lekker allemaal en niet eens veel werk.
Avond geslaagd.
Zondag was ik net in bad, toen Ron even langs kwam, op de fiets met rugzak boodschappen.
Sanne heeft een gezellige avond geregeld, met lootjestrekkerij via internet, alleen de avond prikken blijkt een beetje moeilijk. We horen het verder wel. Ons maakt de datum niet uit. Alleen 9 en 10 december kunnen we niet.
We zijn nog wel een beetje gaar van gisteravond. Het was voor o ns doen superlaat. Ging om kwart over 3 het "rookalarm" ook nog met een rotherrie af. En tot overmaat van ramp droomde ik rond 6 uur , dat er gebeld werd. Ik vloog mijn bed uit. Voor niets natuurlijk !!!!!
Wim schrok ook van mijn uit bed vlieg aktie, dus weer alle twee wakker.
Morgen beter.

1 opmerking: