maandag 17 oktober 2011

MAANDAG, 17 oktober 2011.
De maand oktober is eigenlijk best goed te noemen.
De eerste week begon met 3 prachtige dagen.
Wij zijn z aterdags 1 okt nog tot 3 uur naar t strand geweest en daarna zijn we op camping Waterbos de caravan gaan ophalen.
Hij was helemaal schoon en thuis hebben we hem leeggehaald, alles gewassen en s maandags lag alles weer schoon in de kastjes en heeft Wim hem naar de stalling gebracht tot 20 maart volgende jaar.
Dinsdagmiddag heb ik de eerste les gegeven. Daarna 2 dinsdagen maar 2 dames. Dat vind ik eigenlijk niet leuk.
Vrijdag was het beestenweer en het weekend ook.
Ons kwam dat wel goed uit, want we hadden zaterdags een beurs in Rokkeveen (Zoetermeer) en zondags in Haarlem.
Het is beide beurzen heel druk geweest en mijn nieuwe kaarten vonden gretig aftrek.
Ik begon met 2,50, maar veranderde dat later in 3,50. Zoveel had ik er nu ook weer niet.
Donderdag 6 en 13 oktober ben  ik naar Co geweest en heb er ijverig nieuwe malletjes bewerkt en ze later thuis opgeplakt.
Voor Co had ik 16 zakjes materiaal verkocht en zij kan weer nieuwe mallen aanschaffen.
Ze is ook weer druk met nieuwe zakjes maken voor Apeldoorn. 30 oktober.
Donderdag 13 oktober was het weer heerlijk weer en na Co, zijn we naar Kijkduin gereden en hebben op de Boulevard heerlijk een lunch genomen in de zon.
Het was erg druk overal.
De strandtenten zijn allemaal al weg. In Rockanje mogen ze het hele jaar staan.
Zondag was het nog steeds stralend weer en nadat ik zaterdag een deel van de tuin onkruid vrij had gemaakt en Wim naar de korfbal was, zijn we zondag heerlijk in de zon op het terras van de Haagse Beek gaan genieten.
Maandag weer mooi weer, al was dat niet voorspeld. Wim heeft de tuinbeurt een vervolg gegeven, want  de kattenstr.... had ik voor hem bewaard. Hoeveel van de sch....
hier in de buurt zitten, weet ik niet, maar vies is het wel.
Zaterdag was er gebeld vanaf Waterbos en de plek, met toiletruimte, die we graag wilden vastleggen voor het voorjaar, is inderdaad voor ons. Van 23 mrt tot 6 juli 2012.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten